Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.05.2016. 08:33
Nabavka plastične ambalaže za transport novca
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1180-1-1-35-3-67/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POŠTE SRPSKE A.D. BANJA LUKA
IDB/JIB 4400959000002
Kontakt osoba Aleksandar Božić
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 241-599
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta sonja.plavsic@postesrpske.com
Internet adresa
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Plastična ambalaža za transport novca
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Detaljno opisano u TD.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30133100-1 | Oprema za masovno slanje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa TD.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
25000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO Glavni magacin Banja Luka Kralaj Petra I Karađorđevića 93
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja ugovorenih obaveza.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljno navedeno u TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljno navedeno u TD.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
21.6.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
10 KM ž.r. NLB 562-100-8000000-561
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.6.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 21.6.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Kralja Petra I Karađorđevića 93,(sala za tendere II sprat)
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Aleksandar Božić
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 246-037
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta aleksandar.bozic@postesrpske.com
Internet adresa
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
DOO PEŠTAN Glamočani, opština Laktaši - Rade Janjuša 73 78252 Laktaši
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
E - PLAST d.o.o. Kalesija - Industrijska zona bb 75260 Kalesija
-
TR PLAVO OKO vl. Salihamdžić Ramiz Kladanj - Vitalj bb. 75280 Kladanj
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
ZIM-PLAST Gračanica d.o.o. - ul. Hajdarevac bb 75320 Gračanica
-
Bosnaplast d.o.o. Sarajevo - Ul. Safeta Zajke broj 61 71000 Sarajevo
-
FISIJA EXPORT d.o.o. Sarajevo - ul. Đoke Mazalića broj 2 71000 Sarajevo
-
KOTEKS d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 43 74260 Tešanj
-
OPŠTA ZADRUGA B I O S VISOKO, p.o. - Gornja Vratnica bb 71300 Visoko
-
13.10.2016
-
12.07.2016